Restitutiebeleid
Bij The Attendant streef ik ernaar om elke afspraak en samenwerking zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ik werk met zorg, aandacht en discretie, en verwacht van mijn klanten hetzelfde respect voor gemaakte afspraken.
1. Voorschotten
Om uw reservering te bevestigen, vraag ik een voorschot.
-
Dit voorschot is niet-terugbetaalbaar, tenzij de annulering wordt gedaan door The Attendant.
-
Indien een afspraak wordt verplaatst, blijft het voorschot geldig en wordt het overgezet naar de nieuwe datum (mits tijdig doorgegeven, zie punt 2).
2. Annuleringen
-
Meer dan 48 uur vooraf: kosteloos verplaatsen of annuleren. Uw voorschot wordt als krediet bewaard voor een nieuwe afspraak binnen 3 maanden.
-
Binnen 48 uur vooraf: 50% van het totaalbedrag wordt aangerekend.
-
No-show: 100% van het totaalbedrag wordt aangerekend.
3. Niet-geleverde diensten
Indien een dienst door omstandigheden buiten mijn macht (bijvoorbeeld ziekte of overmacht) niet kan doorgaan, wordt:
-
Een nieuwe datum voorgesteld, of
-
Het reeds betaalde bedrag volledig terugbetaald binnen 14 dagen.
4. Pakketten & Abonnementen
-
Ongebruikte uren binnen een pakket zijn geldig tot 3 maanden na aankoop.
-
Niet-gebruikte uren worden niet terugbetaald.
-
Abonnementen worden vooraf betaald en zijn niet-terugbetaalbaar.
5. Bijzondere omstandigheden
Elke terugbetaling of uitzondering buiten deze voorwaarden gebeurt uitsluitend op vrijwillige basis en zonder verplichting tot herhaling.